Ekosystem, class of 01

söndag, augusti 27, 2006

C309 lägesrapporterar


Jo, nu är det dags...ännu ett helt meningslöst inlägg om mitt om möjligt ännu mer meningslösa liv! Väntan har varit lång och, ska det snart visa sig, helt omotiverad med tanke på kvaliteten på nedanstående...

Svanöfesten var givetvis precis så rolig som man väntat sig! Hur nu det är möjligt med de skyhöga förväntningar som lätt trissades upp innan festen =) Bildbevis:

Haha..delar av laget Jörgens vänner...
Lovisa posar lite lagom sådär =)


Söta vänner med spagettiben? Och missbildade händer?


Hmmm...roligt som sagt.


Dansanta är ni med...


Ballonger, ballonger


Studie i söta vänner



Detta om detta...

Jag ska ju som sagt åka till ölets och korvens rike i höst. Det innebär att jag måste flytta ur mitt rum, vilket i sin tur leder till att jag måste göra en massa tråkiga saker, vilket altså i sin tur leder till att jag gör detta inlägg istället.

Jag skulle helst älta min ångest över att kära vänner nu verkligen sprids över jordens yta. Jag vet, internet gör att La Paz befinner sig på mentalt gångavstånd eller nåt, Lánzhou i princip kan betraktas som ens eget vardagsrum och hela Sverige inte är mer än några knapptryckningar bort... Men, det hjälper inte!

Istället för att älta ska jag redogöra för
mina planer... Den nionde September flyttar
jag in på:

Ostendstraße 1
761 31 Karlsruhe

En karta säger ju inte mycket, men detta underbara citat från nätet tycker jag är mycket talande...

Tankefabrik med sydländsk atmosfär
Här regerade tidigare markgrevar – idag regerar livsglädjen. Kulturlivet, livsstilen och matglädjen i kombination med stadens vackra läge, atmosfären i parkerna och grönområdena gör Karlsruhe till en mycket speciell stadsupplevelse. Vad stadens unika byggnadsform lovar, infriar också denna badiska metropol: här förenas livets bästa sidor!

Shit, inte lite att försöka anpassa sig till...

Jaja, nu ska jag nog ge mig på nästa bananlåda. Lycka till med allt packande och jobbande och allt sånt. Dags att älta lite för er andra också. Jag hoppas på att det blir långt livligare på bloggen snart, så kan jag sluta göra dessa sporadiska ack så meningslösa inlägg =)

Kram på er alla!

2 Comments:

At 11:35 em, Blogger Björn said...

Fantastiskt kul med lite aktivitet på bloggen! Jag har precis kommit hem från akuten i Falun, fem stygn och en erfarenhet rikare. När man cyklar är det alltid nära till asfalten, glöm aldrig det. En annan bra sak att komma ihåg är att det är bättre att ta emot sig med händerna än med hakan. Ett tips bara.

/Jörgen

 
At 1:53 fm, Blogger Björn said...

Mycket bra tips måste jag säga! Hur lyckades du med detta?
Vad händer annars där uppe?


Angående jackan så var min grön så det var nog inte samma... kom på att jag glömde mejla dig.

Kram

 

Skicka en kommentar

<< Home